Ontinyent, ciutat educadora

Una sort poder comptar amb una visita tan especial i participar en el programa de la setmana de la ciutat educadora.

Activitat dins del marc de la programació: Ontinyent ciutat educadora

Auxiliars de conversa visiten per segon any les aules de l’EOI La Vall d’Albaida-Empar Granell

El passat dijous 30 de novembre vam rebre a l’EOI una visita molt especial. Segurament haureu escoltat parlar dels auxiliars de conversa que treballen a les escoles i els instituts d’Ontinyent i la comarca. Són mestres provinents de molts països diferents que decideixen passar una llarga temporada lluny de casa ensenyant idiomes, i aporten una vessant molt enriquida i natural a les classes. No cal dir que a nosaltres (a profes i a alumnes) ens va encantar rebre’ls per segon any consecutiu.
Són un grup de joves encantadors i encantadores que s’han integrat meravellosament en la nostra cultura i que estan gaudint moltíssim de la seua estada a la nostra zona. Venen d’Escòcia, Turquia, a, Regne Unit i majoritàriament dels Estats Units.

A més, vam estar també encantats de conèixer a Claude Perraut i a Nicole Beissler que ens van contar curiositats de les seues vides viatgeres en francés i alemany. Va ser un plaer escoltar les seues experiències. Esperem poder tornar a rebre’ls prompte.

L’alumnat d’alemany va gaudir molt de totes les anècdotes culturals i personals que Niciole Beissler ens va contar.
Les auxiliars Kaylee, Skye, Lily, Grace i Elizabeth van saber captar l’atenció del nostre alumnat.
L’alumnat de francés va tindre l’ocasió de conversar amb Claude Perraut, un fotògraf de professió que ha viatjat per molts països africans i gran part d’Europa.