Viatge a UK

Benvolgut alumnat,

Ens complau informar-vos que per segon any consecutiu l’EOI La Vall d’Albaida-Empar Granell ha organitzat un viatge cultural a Anglaterra del 15 al 18 de març, concretament a tres localitats del nord, situades en el comtat de Yorkshire: Scarborough, York i Whitby.  Com a novetat enguany el viatge l’hem organitzat amb l’EOI de Xàtiva, la nostra escola amiga per excel·lència.

Es tracta d’una viatge d’immersió lingüística en anglés perquè tant el tour del primer dia en Scarborough on ens allotjarem, com les excursions  de dia complet en visita guiada a les ciutats de York i Whitby, programades per al segon i tercer dia, es faran amb guies locals.   Ací pots consultar els detalls de l’agència de viatges Programa viatge Homes from Homes.

Després de tancar el període d’inscripcions som un total de 16 persones les que viatjarem a UK. Us mantindrem informats de tot en les nostres xarxes socials. Esperem que siga tot un èxit i de segur que aprendrem moltíssim.