L’escriptora Mariló Sanz ens visita i ens parla de l’art d’escriure.

Esta setmana hem tingut el plaer de comptar amb l’escriptora Mariló Sanz Mora, autora del blog de viatges “Racó viatger de Mariló”: http://racoviatgermarilo.blogspot.com/ qui ens va fer una xerrada literària molt interessant que portava per títol “Llegir en valencià obri les portes al món i a la història”.

L’alumnat, a més a més d’escoltar suggeriments per redactar millor, va gaudir coneixent la faceta viatgera i escriptora de l’autora i va saber un poc de les seues publicacions i novel·les, algunes viatgeres i altres no. Al final ens va contar més detalls sobre l’última obra “Diari de silencis. La història de Paulette Weil”, publicada per Edicions 96, que és la biografia novel·lada d’una supervivent d’Auschwitz enterrada a Aielo de Malferit junt al seu marit Amalio Juan, pianista internacional. Paulette Weil va viure una vida singular i molt intensa. També vam veure un emotiu vídeo amb fotos sobre els protagonistes i escenaris de la historia.
Ha sigut una experiència super enriquidora, didàctica perquè l’autora, al llarg de la xerrada, va estar explicant la manera com escriu, i alhora engrescadora, animant els assistents a seguir llegint per plaer i per aprendre.