VIATGE A BATH

La nostra escola ha tingut el plaer d’organitzar un viatge cultural per a l’alumnat del 28 d’abril a l’1 de maig a Anglaterra. Un total de 20 alumnes i dos professores han participat en aquest viatge on han aprofitat per aprendre i practicar l’idioma. Es van allotjar a la ciutat de Bath, on van visitar els Banys Romans, així com edificis de l’època victoriana, parcs de la ciutat (Henrietta Park i Sydney Gardens), The Circus, Royal Crescent, entre d’altres llocs d’interés turístic. El grup també va viatjar a Oxford, on va visitar un famós college (universitat) i va gaudir d’un recorregut molt interessant per la ciutat de la mà d’un guia local. Per últim, també van visitar la ciutat portuària de Bristol, coneguda pel seu ambient bohemi i per la cultura pop. Els alumnes participants, així com les professores acompanyants, Sandra i Maria, han valorat molt positivament l’eixida, han pogut comprovar que els idiomes obrin moltes portes i ja tenen els ulls posats en pròxims viatges..