XXXV Trobada de La Vall d’Albaida a Ontinyent

El passat dissabte 1 d’abril va ser un dia d’allò més bonic ja que la nostra escola va participar per primera vegada en la Trobada d’Escoles en Valencià de la Vall d’Albaida.

Enguany el lema de la Trobada ha sigut “Recuperem el verd” i ha estat dedicada a la figura de la mestra i escriptora Carme Miquel, que al llarg de la seua vida va defensar activament els valors d’escola democràtica, plural i connectada amb la natura que representen Escola Valenciana i les Trobades. El claustre del nostre centre amb la col·laboració de tot l’alumnat va organitzar un taller per crear imants decoratius amb taps reciclats. Pensem que els xiquets i xiquetes que van participar van gaudir de la proposta. Nosaltres així ho vam fer. Esperem continuar participant activament en les properes trobades.