Professor visitant a la nostra EOI

Manuel Pfeifer, professor visitant des de Weimer-Niederwalgern, Alemanya

3…. 2….1…i comença la internacionalització de la nostra escola!
Aquesta primera quinzena de març estem tenint el plaer de comptar a les nostres aules amb Manuel Pfeifer, professor visitant des d’un centre educatiu a Weimer-Niederwalgern, Alemanya. Manuel ha vingut per observar la nostra manera de treballar i està encantat amb l’experiència. Està participant activament a les nostres classes, brindant l’alumnat l’oportunitat d’emprar la llengua d’estudi (alemany i anglés) apropant-nos la seua cultura. No cal dir que estem tots i totes encantats de tindre’l amb nosaltres.

Per la nostra banda, el nostre alumnat s’ha encarregat de fer-li una xicoteta mostra de la nostra manera de viure així com d’acompanyar-lo per les nostres serres i paratges. Amb ell vam poder compartir un sopar amb posterior visita a l’Almàssera, i una ruta a la Covalta des d’on poder gaudir de les vistes de la nostra tan estimada Vall d’Albaida.