VISITA A l’INSTITUT DE BIOMEDICINA DE VALÈNCIA

El passat 18 d’abril els alumnes de primer del Cicle Formatiu de Tècnics Superiors de Laboratori Clínic en torn de vesprada (CFTS Laboratori Clínic i Biomèdic), van visitar les instal·lacions de l’Institut de Biomedicina de València (IBV).

Aquest centre, pertany al Consell Superior d’Investigacions Científiques (CSIC) i els seus principals camps d’investigació són la biologia molecular, la cel·lular i la biomedicina. L’IBV aposta clarament per la investigació biomèdica a fi de ser aplicat a les diferents àrees de la medicina (preventiva, aplicada, i al diagnòstic) i amb l’afan de millorar la qualitat de vida de la població.

Els alumnes van poder visitar diferents seccions de l’institut com a seqüenciació d’àcids nucleics, microscòpia, investigació neuronal i desenvolupament.

A més, van tenir l’oportunitat d’interactuar amb investigadors i tècnics de laboratori que formen part de l’estructura de l’IVB. En xarrades – col·loqui que es van dur a terme en el centre. Van mostrar un gran interès i de fet el grup va ser felicitat per caps d’investigació a causa de l’interès que estaven mostrant en la visita.

Donar les gràcies a l’IBV per haver-nos donat l’oportunitat de visitar un centre d’investigació biomèdica, punter a Europa i en el món en el camp de la biomedicina…..