Jornades de Convivencia 2023

Els pròxims 3 i 4 d’abril es realitzaran les ja tradicionals Jornades sobre Convivència. I ja en són huit, les edicions. En aquestes participaran diferents associacions i persones, que realitzaran xarrades i tallers. Els nostres alumnes del grup de convivència també participaran en elles activament, amb la representació de l’obra de teatre COM CUINAR UN BON CONFLICTE AMB VIOLÈNCIA, i dinamitzant els videofòrum del dia 4 per a l’ESO.

Ressenyar que estaran amb nosaltres el centre ocupacional TOLA de Silla i el Conservatori de música de la localitat, amb dos grups de cambra formats per alumnat del nostre institut. Per últim, agrair a l’AMPA de l’institut i a l’Ajuntament la col·laboració en la realització d’aquestes jornades i amb una gran part de les activitats que cada curs projecta el grup de convivència del nostre centre.

triptico-2023