TAULA DE PIRULETES DE FRUITA

Dimecres dia 14 de desembre, l’alumnat del SD1 i del SD2 va preparar una taula de piruletes i bombons de fruita amb altres elements com ara iogurt, fruits secs, canella, coco ratllat, xocolata negre, o cacau pur en pols.

A l’hora del patí es van oferir aquestes piruletes i bombons entre tot l’alumnat que es va acostar a veure per tal d’incentivar el consum de fruita en els adolescents. Al front d’aquestes taules al matí van estar alumnes del SD1 (Azahar Yago, Mariola Mezquita, Aina Vela i Omaira Gómez) i del SD2 (Ainara Montolío, Álvaro Saiz, Nerea Rodas i Miguel Estrelles). Aquesta activitat forma part del projecte “Nodrint i Educant” en el que està immers el centre.

Totes les fruites es van acabar i l’alumnat que les va provar, comentava que estaven totes molt bones. Fins i tot alguns/es nens/es preguntaven com es feien per tal de fer-les de nou a casa. Només per aquestes petites coses, paga la pena l’esforç.

En acabar-se la taula, alguns alumnes van continuar preparant més piruletes per al torn de la vesprada.

A LA VESPRADA LA FRUITA ES VA PRESENTAR AMB PIRULETES I OBERTA PER EL TIPUS D’ALUMNAT

A LA TAULA HI HAVIA FRUITA SENCERA QUÈ S’ANAVA OBRINT SEGONS DEMANDA

VA SER UN MOMENT LÚDIC EL PATI, EL HALL ES VA TRANSFORMAR!!!

De manera paral·lela a aquesta taula, es van realitzar unes enquestes sobre l’hàbit de consum de fruita i sobre els resultats de les piruletes que han provat. L’alumnat analitzarà aquestes enquestes i trauran conclusions.

A partir d’aquesta activitat s’aniran fent adaptacions a altres grups d’edat o d’altres tipus de piruletes saludables, per tal de continuar amb l’estudi del consum de fruita o altres aliments.