Inici de curs

• Les classes començaran l’11 de setembre i finalitzaran el 21 de juny
HORARI MES DE SETEMBRE
De 09:00h a 13:00h
Horari entrada alumnat 09:00h. La porta assignada estarà oberta 10 minuts abans de les 09:00h
Horari eixida: 13:00h.
Horari de transport escolar: 13:02 h
Horari menjador setembre: de 13:00h a 15:00h

HORARI D’ OCTUBRE A MAIG

De 09:00h a 14:00 h
Horari de transport escolar: 14:05’ h
Horari menjador: de 14:00 h a 17:00 h.
Alumnat comensal amb activitat extraescolar fora del centre, ha  de signar l’ autorització adient que li será entregada per la mestra o mestre del nivell.

PORTES ENTRADA / EIXIDA

Durant aquest curs s’accedirà al centre per les 3 portes habilitades

1- Alcalde Francisco Llorca: Infantil 3 anys, 4 anys i 5 anys. Les famílies d’ Infantil de 3 anys i 4 anys tenen accés al centre per tal d’acompanyar i arreplegar als fills/es fins a la porta de la seua aula. Les famílies de 5 anys acompanyaran i arreplegaran als seus fills/es en el pal d’ accés a l’ entrada del hall de primària,, però no tenen accés a l’ aula. Els arreplegarà el tutor.
2-Avinguda de València: 1r i 2n de Primària. L’alumnat entrarà sol i a l’eixida seran les tutores qui entregaran al seu alumnat en mà. Les famílies d’ aquests nivells de primària no tenen accés al centre.
3-Contribució: 3r, 4t, 5é i 6é de Primària. Les famílies d’ aquests nivells de primària no tenen accés al centre. L’ alumnat entrarà sol, la tutora estarà a l’eixida.

IMPORTANT

Les portes estarán obertes 10´abans de l’ entrada i es tancaran 10´després de l´eixida de l’ alumnat.

La puntualitat és fonamental per al bon funcionament i organització del centre.

Si els progenitors legals no poden arreplegar a l´alumna/e, será comunicat a la tutora/r, mitjançant escrit on deuen constar les dades i el telèfon de la persona encarregada.