En l'anterior curs...

Taller d'il·lustració

Gràcies al programa de foment de biblioteques d'aula, el 2n cicle ha gaudit d'un taller per crear els seus propis monstres, a partir dels personatges del llibre LA MARIA NO TÉ POR i amb l'ajuda de la il.lustradora Irene Martí... ha estat molt original i creatiu!

Visita a la Biblioteca Tamarit

L' alumnat de 4t ha visitat la biblioteca Tamarit. Esther, ens ha guiat per les diferents estàncies i ens ha explicat el que es fa i el que podem trobar en cada una d'elles.
També ens ha comentat les normes que alli hi han i el còdi secret per classificar tots els llibre que allí tenen.
I per últim hem participat d'un joc al voltant dels contes clàssics.

Ha estat una experiència genial!

Els invents

Inaugurem carnestoltes al col.legi!!! Aquest any i amb la temàtica escollida hem començat aquest esdeveniment mostrant-nos un nou  invent: UN MOTOR QUE FUNCIONA AMB ALCOHOL COM ENERGÍA. Emocionant i interessant!!!

invent 4t
invent24t

Projecte de la ràdio

Durant el 2n trimestre l’alumnat de 4t està participant en el TALLER DE RADIO, una activitat intercentres  coordinada per la Regidoria d’Educació de l’ Ajuntament d’Oliva. Aquest taller está impartit per dos professionals del ram amb experiència en diferents mitjans de comunicació i diversos àmbits de la mateixa.

El treball que es desenvolupa és  la competència comunicativa, concretament l’expressió oral. Els objectius previstos són el potenciar la capacitat lingüística del nostre alumnat, així com afavorir la creativitat, el treball en equip, el diàleg i el foment del debat.

Tota una experiència!

WhatsApp Image 2022-03-14 at 1.04.30 PM
WhatsApp Image 2022-03-14 at 1.04.30 PM(2)

Animació lectora

Gràcies al programa de foment lector i biblioteca d'aula hem pogut gaudir d'un taller de medi ambient a partir del llibre ATUREM LA INVASIÓ. Es tractava, a partir de dinàmiques de grups, proves i jocs, pendre consciència de la problemàtica actual que hi ha amb el plàstic i les conseqüències sobre els mars i oceans.

ATUREM LA INVASIÓ: Estem patint una invasió silenciosa. Fins a 12 milions de tones de plàstics van a parar als nostres oceans cada any i ofeguen els ecosistemes, provoquen danys a la fauna i entren en la cadena alimentària. Un llibre informatiu per a que els més joves siguen conscients de les conseqüències de l'ús abusiu dels plàstics. Els protagonistes d'aquest àlbum informatiu, Greta i Aldo, han descobert aquesta invasió i necessiten la nostra ajuda. És el moment de passar a l’acció! Amb aquest llibre podrem saber com va arribar el plàstic a les nostres cases fa 150 anys per facilitar-nos el dia a dia, i com la producció desmesurada i el consum indiscriminat de productes d’un sol ús està generant un perillós monstre que acabarà amb la vida al nostre planeta.

IMG-20220321-WA0005
detall

4t de Primària visita l’Ajuntament

Ja que en l'assignatura de Ciències Socials estem donant la Comunitat Europea, Espanya i la nostra localitat, hui hem visitat l'ajuntament on ens ha atés la nostra alcaldessa Yolanda Balaguer. Ella ens ha explicat com es governa un poble i com s'organitzem les diferents institucions.

També ens ha mostrat les claus del poble, el balcó i ens ha respost a totes les nostres preguntes.

Per últim hem visitat el saló de plens i ens ha contat allí qui pot entrar i què es fa.

Tot un plaer haver pogut compartir tote les nostres insquietuts amb l'alcaldessa Yolanda Balaguer