Menjador

Els rebuts es passaran durant la segona setmana del mes passat.

El menjador escolar del CEIP Verge dels Desemparats pretén ser un temps i un espai per dinar el més agradable, plaent, tranquil i familiar possible, on l'alumnat rep una alimentació de qualitat, equilibrada, variada i on se'ls acostuma a menjar de tot. I a més, en aquest temps reben una formacó integral per mitjà d'activitats educatives  que el formen en aspectes relacionats amb els hàbits socials i els hàbits de vida saludable, tot això en un clima de respecte i convivència.

Entre els seus aspectes educatius, destaca la distribució de taules internivell, xiquetes i xiquets de diferents edats comparteixen taula, junts aprenen i adquireixen hàbits saludables, responsabilitats, autonomia,... Una oportunitat més per ofertar a l'alumnat usuari de menjador, experiències compartides i enriquidores.

L'empresa que s'encarrega del servei de catering és CATERGUAI