banerreli0

MONTEM EL BETLEM!

reliweb

L'alumnat de 3r ha montat un fabulós Betlem de Playmobil, a que ja saps que demanar als Reis?

BETLEM1
betlem2
BETLEM3
betlem4

KAHOOT NADALENC EN FAMÍLIA

A més, el 28 de desembre a les 19 h totes les famílies poden participar en un kahoot familiar, punxeu en el botó per a tindre més informació.

PARTICIPACIÓ KAHOOT CURS 23-24

El curs de 5é de Primària ha quedat en primera posició dins de la seua categoria. Enhorabona, heu dut el nom de Desemparats i Oliva a la posició més alta del ranking.

En l'assignatura de Religió  Catòlica intentem implicar al màxim a l 'alumnat a través de tasques competencials amb metodologies actives , inclusives, a més del desenvolupament de les TIC com a recurs principal. Apostem per una metodologia dinàmica basada en el desenvolupament de les competències, on l'objectiu és que l'alumnat aprenga, a prenga a fer, aprenga a ser i aprenga a estar. L'assignatura es dona en llengua castellana, contemplat dins del nostre projecte lingüístic.

bannerreli2

Les festivitats en la nostra àrea formen els pilars fonamentals de l'assignatura, ja que d'aquesta manera l'alumnat s'endinsa dins dels principis bàsics de la religió catòlica i alhora la cultura i tradicions valencianes. Advent, Nadal, Quaresma, Setmana Santa i Pasqua són l'esquelet que vertebra les nostres tradicions centenàries i es troba en el Calendari Litúrgic.

110770473-dibujos-animados-de-jesucristo-rodeado-de-niños-removebg-preview

SI L'ALUMNAT I LA SOCIETAT CANVIA, TAMBÉ S'HA DE MODIFICAR EL CONCEPTE D'EDUCACIÓ

CURS 22-23

Juny, acomiadament del curs

L'alumnat que cursa els nivells de final d'etapa infantil i primària s'ha endut uns diplomes merescuts pel treball i l'actitud mostrada durant aquests mesos, enhorabona!

IMG_0461
IMG_0459

Maig, mes de Maria

Treball de l'alumnat de 1r de primària

Treball de l'alumnat de 4t de primària

Dia del llibre

L' alumnat de tercer cicle està aprenent a buscar en la Biblia ja que fa poc s'ha celebrat el dia del llibre i el llibre més important per als cristians és la Biblia... Buscar cites bíbliques, conèixer la seua nomenclatura, saber com es llegeixen... S'han fet algunes pràctiques amb la finalitat de trobar les cites i els personatges que apareixen en elles el més ràpid possible i s'ha competit sanament a la par que s'ha aprés.

Manualitats en Setmana Santa

Pujada al calvari amb l'alumnat de 5é

Temps de Quaresma

relimural

Des de l'alumnat de 3anys fins el darrer nivell, sisé, es segueix amb una metodologia integral i coherent, jocs manipulatius i de memòria per a que cada any que passe l'alumnat de religió sàpiga que és el que es fa dintre de l'aula i com es fa. En les següents imatges es mostren alguns exemples  de les activitats treballades amb l'alumnat d'educació infantil.

2d
2b
IMG_8998
IMG_9002
IMG_9188
IMG_9186

L'ús de la tauleta comença des de 1r, on l'alumnat aprofundeix els continguts treballats.

3b

L'ús de murals  reforça tots els continguts treballats a més de decorar l'aula i poder gaudir durant un temps  d'un treball fet per totes i tots.

IMG_9413
IMG_8998

ALTRES TREBALLS

L'alumnat de 4t ha treballat les religions antigues i actuals fent un mural-muntatge dels deus i deeses de l´antiguetat.

En 5é s' ha treballat el llibre de la biblia i els llibres corresponents que hi ha dins d´ella.

En 3r s' ha fet el mural dels 10 manaments de déu amb les taules de la llei.

L'alumnat de 6é està completant un mural on cada setmana recorren el camí del calvari de Jesús fins que va ressucitar.

c291495b-025d-4b9a-8452-4d4a500daccd
84e908e3-0a05-4fdf-9f9b-f842ecae0f53
115ddc7c-d94e-47fd-8177-b83969b3b4b3
14e9c5e8-dd0a-4b78-87cd-733d2338daa2
aa8e9b7f-fe96-4964-821f-49b21e0a457c

LA QUARESMA

La Quaresma és un període de 40 dies que precedeix la celebració principal del cristianisme: la Resurrecció de Jesucrist, que es festeja el Diumenge de Pasqua.

La paraula Quaresma prové del llatí *quadragesĭma, que significa “quaranté dia”, en referència al període que abasta.

L'inici de la Quaresma està marcat pel Dimecres de Cendra, precedit pels festejos del Carnestoltes, i el seu final té lloc en la vespra del Diumenge de Pasqua o de Resurrecció.

Enguany, 2023, la quaresma dona principi el dimecres 22 de febrer (Dimecres de Cendra) i culmina el dissabte 8 d'abril, vespra del Diumenge de Pasqua.

7e1062db-76f4-4c11-9d97-0c1109fcdbb6
a9718bce-1d81-49ab-be97-55d245fd68f0

TREBALLS DE NADAL

Seguint l'objectiu del centre de ser sostenible, per a les manualitats de nadal que són una de les més importants del curs, s'han reutilitzat objectes i envases de reciclatge.

IMG_0770
IMG_1043

La classe es decora per al Nadal i entre totes i tots montem el Betlem

IMG_0768
IMG_0769
treballreli

TIC
L'ensenyament híbrid ens dona les oportunitats necessàries d'abarcar més objectius.

aprencidivertit

MANUALITATS
Desenvolupament de la creativitat mitjançant la psicomotricitat fina  .

Teatre

TEATRE
El teatre és un gran mitjà per a educar a la futura societat.  Un teatre educatiu, transforma la ment i ajuda a reflexionar. L'art quan és bo sempre és entretingut

L'ús de les tauletes a l'aula de religió com a recurs d'ensenyament on l'alumnat aprén i es diverteix d'una manera transversal, actual i modernitzada.

TREBALLS D'ALTRES ANYS

Pasqua

"La sorpresa está dentro", 1r cicle i E. I.

El dia de la mare

Recull dels treballs manuals sobre la nostra mare, Maria, amb l'alumnat d'Educació Primària.

"¿Qué sabes de María?", alumnat 1r

maria