Curs 2019-2020

Donem la benvinguda al curs 2019-2020

Benvinguda 19-21

Un curs on viurem moltes experiències i ens ho passarem molt bé, i també aprendrem moltes coses. Fem l'assemblea general de principi de curs on presentem als mestres nous i donem la benvinguda al nou alumnat i als xiquets i les xiquetes de 3 anys amb les seues famílies.

L'objectiu general d'aquest any: "L'escola, camí a la natura. Residu 0"

LES FAMÍLIES MILLOREN L'ENTORN

ENTORN2
ENTORN3

Aquest dissabte 28 de setembre hem celebrat un dia de convivència amb les famílies on hem realitzat algunes millores en el pati del centre. Ha estat un matí ben entretingut i molt profitós. Moltes gràcies a totes i a tots.

XII MOSTRA GASTRONÒMICA

Mostra-gastronmica1

L'alumnat de 5é de primària i els de 4 anys han participat en la XII Mostra Gastronòmica d'Oliva realitzant un taller sobre les pebreres farcides en el Mercat Municipal d'Oliva. La televisió d'A punt ha estat present i ens ha fet una entrevista.

L'ESCOLA CONTRA EL CANVI CLIMÀTIC

CANVI CLIMATIC

Està celebrant-se durant aquest mes de setembre una cimera a la ONU. En ella s’ha constatat que el canvi climàtic és una realitat, i els humans en som els responsables. Igualment, arreu del món estan realitzant-se una sèrie d'accions contra eixe canvi climàtic que estem produint.

A l’escola volem fer visible la nostra preocupació, i sota el lema: NO ENS POSEU EL CLIMA DEL REVÉS, demà acudirem a l'escola com si estiguera plovent (botes, impermeable, paraigües,...)

DESEMPARATS CONTRA EL CANVI CLIMÀTIC!

Ens iniciem en el mon del socorrisme i els primers auxilis

La Federació de Socorrisme i Activitats Aquàtiques, junt amb la Creu Roja d'Oliva ensenyen continguts de salvament a l'alumnat de 3r cicle. I continuem amb una sèrie de tallers per saber com actuar davant de diferents emergències: atragantaments, ferides, pèrdues de consciència... Tot realitzat per l'alumnat de 4t, 5é i 6é que ho ha practicat anteriorment junt a la Federació de Socorrisme i amb el suport, de nou, de la Creu Roja.

Finalment realitzem una jornada de primers auxilis. Comencem el dia amb un simulacre de primers auxilis on participa també la Creu Roja i els Bombers.

Pràctiques de socorrisme de l'alumnat de 5é i 6é a la latja d'Oliva
auxili3
auxili4
auxili2
Auxili1

Acabem el 2019 amb l'arribada de l'emisari de Ses Majestats

Les alumnes Esther i Irene Soler Berbegall han estat les guanyadores de la carta als Reis Mags. El darrer dia, i en presència del patge reial, la van llegir a tota l'escola. Quan vinguen Ses Majestats la llegiran a tot el poble des del balcó de l'Ajuntament. Quina emoció!. Enhorabona Irene i Esther, una carta preciosa.

esther i irene
carta reis guanyadora

Que ens ha dut el 2020?

El 2020 arriba carregaet de les mans de l'AMPA i les famílies sempre dispostes a ajudar. S'ha creat un espai adequat de joc amb els troncs del pati de Primària. La valla de l'hortet ha estat transformada. Un nou espai de lectura amb un sofà ideal per gaudir dels llibres. L'edifici del menjador està renovant la façana de la ma de Jaume Morera i els seus companys.

canvis pati
tanca hort
raco lectura
menjador transformació

Dia de la Pau i la no violència

Cada 30 de gener com ja fa un grapat d'anys ens reunim a un espai del pati per celebrar aquesta efemèride i recordar que està en les nostres mans per fer un mon millor. Durant la setmana es treballen diverses activitats en les classes per prendre conciència. A l'acabar la setmana cada curs mostra el que ha fet i acabem amb una cançó que ens acompanya des del 2013 "Un món millor". La soltà de coloms gràcies a Pedro ha estat molt emocionant. Un anys més, fins el 2021.

cof
dia de la pau coloms

Carnestoltes 2020

Entrem en la setmana de carnestoltes, una setmana ben divertida on deixarem aflorar els superherois i les superheroïnes que som. La setmana acabarà amb la gran festa dels superherois i de les superheroïnes del divendres. Els manaments han estat:

1-"Demà una capa portarem

per un gran superheroi o superheroïna ser.

Aquest manamen complireu si farina no voldreu"

2- "Un antifaç durem,

que junt amb la capa,

la disfressa de súpers completarem!"

3- "Superherois i superheroïnes,

demà un emblema durem,

que junt amb la capa i l'antifaç

la disfressa de súpers completarem"

XXXII Trobades d'escoles en Valencià

Ja s'apropa la XXXII Trobada d'Escoles en Valencià, serà el proper dissabte 16 de maig a Miramar. Com molts ja sabreu, és una jornada plena d'activitats per als xiquets i les xiquetes: hi haurà tallers, exhibicions, visites, exposicions, demostracions esportives, actuacions musicals i moltes sorpreses. Per poder finançar totes aquestes activitats s'han posat a la venda diferents articles: samarretes, clauers, carmanyoles, bidonets d'aigua... Podeu veure'ls a l'entrada del centre. També hi haurà una rifa per al sorteig d'un Viatge Multiaventura al Delta de l'Ebre.

Vos animem a participar en aquesta jornada.

Gràcies per la vostra col·laboració.

trobades

I va arribar el que mai ens hauriem imaginat

covid