el nostre centre

Informació d'interés per a les famílies

Menú escolar MAIG

MATRICULA ALUMNAT CURS 24-25

Ja està publicada la RESOLUCIÓ del director general de Centres Docents, per la qual s’establix el calendari i es dicten instruccions respecte al procediment d’admissió de l’alumnat en els centres...

L'admissió començarà el 30 de maig.

Tota la informació relativa a la matrícula pel proper curs s'anirà actualitzant en la web del centre.

ESCOLA MATINERA DESEMPARATS

Des de l'AMPA s'ha aconseguit obrir el servei d'escola matinera. A partir del  dilluns  2 d'octubre ja estarà en marxa en horari de 7:45 a 8'50 h. L'empresa encarregada és Caterguai SL.  Punxa el botó per llegir tota la informació.

En l'escola matinera podràs esmorzar el que et dugues de casa.  Els jocs de taula ténen el seu moment així com la lectura i la convivència. Un espai tranquil abans de començar el dia.

Calendari escolar curs 23-24

• Inici del curs 11 de setembre de 2023.

• Finalitza el 21 de juny de 2024.

• Vacances de Nadal: des del 23 de desembre al 7 de gener.

• Vacances de Pasqua: des del 28 de març fins el 8 d'abril.

• Dies festius: 9 d'octubre, 12 d'octubre, 1 de novembre, 6 de desembre, 8 de desembre, 19 de març i 1 de maig.

Els dies festius locals aprovats per unanimitat pel Consell Escolar Municipal a data de 12-7-23 són:

13 d'octubre, 7 de desembre i 18 de març i 3 de maig.

CEIP Verge dels Desemparats, codi de centre 46005867

• Carrer Alcalde Francisco Llorca, nº 20
  • Telèfon 96 282 65 70
  • 46780 Oliva, La Safor, València

Correu electrònic 46005867@edu.gva.es

FSE vertical castellano

Quí som

El  CEIP Verge dels Desemparats és un centre públic que abraça els nivells d’Educació Infantil i Educació Primària.

És la nostra tasca aconseguir el ple desenvolupament de la personalitat de tot el nostre alumnat, fent-los créixer en el respecte als principis democràtics de convivència i llibertat, i ajudar-los a adquirir unes normes de conducta sòlides, així com els hàbits intel·lectuals i de treball que els faran progressar en el món en el que vivim.

Per favor ingressa el teu nom.
Per favor introdueix un missatge.