En l'anterior curs...

La poesia a l'escola

Des de la Fundació Francisco Brines, amb el suport de l’Ajuntament d’Oliva i de la Generalitat Valenciana, es treballa per apropar la figura de Brines als futurs lectors. L’artista Bernat Moreno se n’ha encarregat de la creació d’un còmic sobre la vida i l’obra del poeta, i l’escriptor i divulgador Josep Antoni Fluixà ha preparat una ruta literària per l’Elca acompanyada d’una sèrie d’activitats i propostes didàctiques que el passat 10 de maig l’alumnat de 6é de Primària va poder gaudir.

Visitem l'Enginy d'Oliva

Un nova llegenda sobre la Canyamel

El 24 de maig hi haurà una exposició dels dibuixos i cuadres que diversos artistes van realitzar per a il·lustrar el Llibre de les llegendes. Aprofitem una nova llegenda que s'ha fet en l'escola a partir de la canyamel visitant l'Enginy.

Concurs pebrera farcida

Gastronomia a les aules

L'alumnat dels centres escolars d'Oliva tenen un lloc molt destacat aquest any en la celebració de les presents jornades gastronòmiques. Tant és així que en aquesta XIII edició cada classe de 5é i 6é presentarà una pebrera farcida (d'un màxim de 30 cm) realitzada amb el material proporcionat (pasta de sal i pintures). Aquestes seran exposades el 18 de setembre, dia del Concurs de pebrera farcida, davant del Mercat Municipal i el Jurat serà l'encarregat de proclamar la pebrera guanyadora atorgant com a premi a la classe guanyadora d'un esmorzar i una jornada de karting en el Karting Vives d'Oliva. La pebrera guanyadora ha estat la de la classe de 6éB però el premi va per a tot el 3r cicle. Enhorabona!

kargrup
karmaria
kar
dino

Visitem el bancalet de Cento

Dins del projecte "La sostenibilitat al plat" de CERAI (Centro de Estudios Rurales y de Agricultura Internacional), l'alumnat de 5é i 6é de primària visitem el Bancal de Cento, en els Marenys de Rafalcaid, per tal de treballar la sobirania alimentària.

grup5
grup6A