Assignatures optatives

ASSIGNATURES OPTATIVES

Les assignatures optatives aporten a l’alumnat:

– Una formació més completa i més ajustada a les seues preferències.

– Algunes de les assignatures oferides estan encaminades a desenvolupar la capacitat crítica i enriquir el vocabulari musical, la qual cosa ajudarà sobretot a aquells que en els estudis superiores trien la branca pedagògica.

– Altres assignatures possibiliten ampliar les fronteres de la música clàssica que s’estudia en conservatoris (tradicionalment compresa entre els segles XVII en el XIX) fent més pròximes les noves tendències, tales com a improvisació, creativitat i música.

– La pràctica de lectura a primera vista en algunes assignatures. Les eines que proporcionen algunes assignatures com a “Complement Pianístic” o “Improvisació” ajuden en aquest sentit.

– Algunes assignatures optatives estan encaminades a despertar vocacions i iniciar en diferents facetes musicals als alumnes, que podran ampliar-les en el grau superior (composició, direcció orquestra/cors, cultura audiovisual…).

Les informem que:

La impartició, tant de les assignatures optatives d’oferta obligatòria com les que pogueren autoritzar-se als centres, quedarà condicionada a l’existència d’un nombre suficient d’alumnes que justifique la seua posada en funcionament.

Cada assignatura té una programació didàctica específica que no es troba ací detallada por la seua extensió, evidentment.

Punxant ací trobarà els horaris de les assignatures que el Conservatori Professional de Música d’Elx oferirà el pròxim curs acadèmic 2022-2023