TVA CUINA

TELETREBALLANT --- TELECUINANT

En aquest període en el qual ens trobem, on el COVID-19 ens ha canviat la manera de treballar tant a nosaltres com als nostres alumnes, ens hem llançat de ple a investigar en les xarxes la manera de transmetre i rebre informació, continguts i  pràctiques , encara que algunes vegades com a gat panxa a dalt.

El nostre alumnat, els nostres xiquets/as estan a casa i continuem treballant i secundant com si estiguérem en el col·le. Per això hem d'estar en contacte cadascun nosaltres mestre/professors amb els seus alumnes, en la seua etapa. Encara que moltes vegades ens hem d'armar de paciència per a contactar  de la millor manera.

Els nostres petits i grans herois, perquè ho són, van aprenent en un mitjà digital en el qual   la majoria ens desemboliquem així així i que anem coneixent i controlant cada dia més d'una manera molt satisfactòria.

Com he dit abans hi ha grups en els quals és més fàcil poder compartir pràctiques per a   casa i un d'ells és el taller de cuina, el meu grup!!!!

Treballem a casa i des de casa; elles realitzen amb ajuda de la família o sense ella, les activitats que els va enviar per e-mail cada quinze dies; fan les elaboracions i les fotografien, busquen noves receptes i les més atrevides les realitzen. Després em manen les fotos i em compten si estava bo el que havien fet, si una recepta  els havia eixit bé, si podien fer una cosa nova o que els manara una recepta o una altra i jo buscant-los informació perquè els agradara i s'ho passaren bé, telefonant o per correu, és a dir teletrabajando juntes, més aviat “telecocinando”.

Com a resultat del seu esforç hem realitzat un xicotet vídeo que adjunt per a compartir amb la resta de companys i que per a les protagonistes puguen gaudir del seu esforç.

Marisa