Notícies i activitats del centre

Ens visita @ximocerda

22 de març de 2024

Ahir l’alumnat del tercer cicle va gaudir amb la visita de l’escriptor Ximo Cerdà. Parlarem del seu llibre “Bredford Bannings i els diamants de Bontawa” i ens va reptar amb enigmes que sabérem resoldre. Quin moment més divertit!

Esportistes d’elit visiten el nostre centre pel 8M

11 de març de 2024

El passat divendres 8 de març amb motiu del dia de la dona, l’alumnat de 5é i 6é del nostre col·legi tingué l’honor i la gran sort de poder gaudir de la presència de tres dones esportistes d’elit de la nostra localitat: Pilar Larriba, Loles Ballester i Judith Tortosa. Pilar Larriba, considerada la millor jugadora de Voleibol dels anys 70, 80

LECTURES 8M

10 de març de 2024

Amb la commemoració del 8 de març, dia Internacional de la Dona, et recomanem la lectura d’aquests llibres. Llibres que parlen de dones valentes, que amb el seu treball i resiliència, van marcar un abans i un després en la história i; a més a més van suposar l’inici del camí cap a la igualtat.

Celebrem el 8M

8 de març de 2024

Hui dia 8 de març, Dia Internacional de la Dona, hem participat en la II edició de la Trobada “Xàtiva Coeducadora”, al Jardí de la Pau on ha participat el nostre alumnat de 1r a 4t. Hem gaudit dels tallers i la música de Dani Miquel. Eduquem perquè la igualtat és el camí.

Animació lectora

6 de març de 2024

Activitat d’animació lectora per a l’alumnat de 4t, a la Biblioteca Municipal de Xàtiva, a càrrec de l’escriptora Mar Benegas.

“Chatea con una astrónoma 2024”

15 de febrer de 2024

Aquest matí les classes de cinqué, han pogut gaudir de l’activitat organitzada per l’Associació Espanyola d’Astronomia:”Chatea con una astrónoma 2024″ de l’associació: “Mujeres y ciencia”.L’alumnat ha pogut formular preguntes que han sigut contestades a temps real per l’astrofísica Alba Alonso.

Inauguració de les Olimpíades GV 2024

9 de febrer de 2024

El passat divendres 9 de febrer celebrarem amb motiu del Carnestoltes la inauguració de les Olimpíades del Gozalbes Vera 2024 per donar inici al projecte interdisciplinar de centre.

Jornada informativa ERASMUS+ Convocatòria 2024

23 de gener de 2024

El passat 16 de gener la nostra companya i mestra d’anglés Carmen, va participar en la Jornada Informativa Erasmus+ en el saló d’actes de la Conselleria d’Educació, Universitat i Ocupació. Va ser molt profitós escoltar les novetats per al 2024 respecte a les sol·licituds per participar en els projectes Erasmus+ Esperem donar-vos bones notícies prompte.

Informació del centre

Nom del centre: CEP GOZALBES VERA