CURS 2023-2024

NOVETAT!!

Publicada la RESOLUCIÓ de la direcció general de Centres Docents per la qual s’estableix la puntuació mínima per a la concessió d’ajudes de menjador en el curs 2023-2024—— FES CLIC ACÍ

AL TAULER DE L’ENTRADA AL CENTRE PODEU CONSULTAR ELS RESULTATS PROVISIONALS DE LES AJUDES DE MENJADOR.

📌 JA POTS SOL·LICITAR LES BEQUES DE MENJADOR ESCOLAR PER AL CURS 2023-2024 PER AL TEU FILL O FILLA!!

🤔 COM?
L’alumnat que ja va sol·licitar beca aquest curs (2022-23) durà a casa L’ESBORRANY IMPRÉS. Si esteu d’acord amb l’esborrany i NO HA CANVIAT CAP CIRCUMSTÀNCIA FAMILIAR: firmar i presentar-lo en secretaria.

Si voleu demanar l’AJUDA DE MENJADOR i TRANSPORT per al curs 2023-2024 (i no la vareu sol·licitar al curs 2022-2023): Recollir el full de sol·licitud (disponible en secretaria i la nostra web).

📌 Recorda que has de presentar la sol·licitud en el centre on estiga matriculat el teu fill o filla el pròxim curs i ha d’estar signada pels 2 progenitors.

MENJADOR

fes clic
  • Alumnat que en el curs 2022-2023 ja va sol·licitar l’ajuda de MENJADOR:

Rebrà un esborrany en el centre educatiu on està matriculat, on constaran pregravades les dades.

• Si s’està d’acord amb les dades de l’esborrany que hem passat i no hi ha variacions respecte del curs anterior, solament cal signar els dos fulls i presentar-los en la Secretaria del centre.
  • Si alguna de les dades que figuren en l’esborranyno és conforme, s’assenyalarà la circumstància que canvia en l’apartat G de l’esborrany i es presentarà la documentació justificativa.

IMPORTANT!! Les famílies de l’alumnat adscrit procedent del CEI Teresa Coloma que han demanat l’ajuda aquest curs 22-23 han de dur també l’esborrany i presentar-lo en la secretaria del CEP Gozalbes Vera quan siguen citades per a la matriculació.

• Noves sol·licituds (alumnat que no ha sol·licitat l’ajuda en el curs 2022-2023)

S’ha de presentar l’Annex I emplenat, i adjuntar la documentació requerida en el centre on estarà matriculat l’alumnat el curs 2023-2024

Per a l’alumnat que forma part de la mateixa unitat familiar i estiga escolaritzat en el curs 2022-2023 en un únic centre, es presentarà una única sol·licitud. Si s’està escolaritzat en diversos centres, es presentarà una sol·licitud en cada centre.

A més de l’annex I cal presentar:

• Fotocòpia del DNI/NIE/passaport de les persones sol·licitants (pares/mares, tutors/es o similars).
  • La documentació original necessària per a acreditar la composició de la unitat familiar (llibre família i certificat d’empadronament col·lectiu actualitzat a data de presentació de la sol·licitud en el que figuren tots els membres de la unitat familiar que conviuen en l’alumne/a).

CIRCUMSTÀNCIES SOCIOFAMILIARS

En cas de marcar alguna de les situacions familiars del apartat E, cal presentar la documentació requerida en la secretaria del centre.

• En cas de divorci o separació legal, no es considerarà membre computable el que no convisca amb la persona sol·licitant de l’ajuda.
  • En cas de custòdia compartida, es consideraran membres de la unitat familiar aquells que convisquen en el domicili en que es trobe empadronat l’alumnat; a aquest efecte haurà de presentar-se l’acord o la resolució pels quals s’estableixen el règim de custòdia compartida i un certificat d’empadronament.

TERMINI PRESENTACIÓ: durant el període de formalització de la matrícula, des del 14 de juny fins al 5 de juliol de 2023.

TRANSPORT

fes clic
  • Alumnat que el curs 2022-2023 ja va sol·licitar l’ajuda de transport:

Rebrà un esborrany en el centre educatiu on estiga matriculat, on constaran pregravades les dades. Si s’està d’acord amb les dades de l’esborrany que hem passat i no hi ha variacions respecte del curs anterior, solament cal signar els 2 fulls i presentar-los en la Secretaria del centre.

IMPORTANT!! Les famílies de l’alumnat adscrit procedent del CEI Teresa Coloma que havien demanat l’ajuda el curs passat han de dur també l’esborrany i presentar-lo en la secretaria del CEP Gozalbes Vera quan siguen citades per a la matriculació.

Per a l’alumnat que forma part de la mateixa unitat familiar i estiga escolaritzat en el curs 2022- 2023 en un únic centre, es presentarà una única sol·licitud. Si s’està escolaritzat en diversos centres, es presentarà una sol·licitud en cada centre.