5é Primària

Ens visita @ximocerda

22 de març de 2024

Ahir l’alumnat del tercer cicle va gaudir amb la visita de l’escriptor Ximo Cerdà. Parlarem del seu llibre “Bredford Bannings i els diamants de Bontawa” i ens va reptar amb enigmes que sabérem resoldre. Quin moment més divertit!

“Chatea con una astrónoma 2024”

15 de febrer de 2024

Aquest matí les classes de cinqué, han pogut gaudir de l’activitat organitzada per l’Associació Espanyola d’Astronomia:”Chatea con una astrónoma 2024″ de l’associació: “Mujeres y ciencia”.L’alumnat ha pogut formular preguntes que han sigut contestades a temps real per l’astrofísica Alba Alonso.

Recomanacions d’estiu de l’àrea d’anglés:

18 de juliol de 2023

Recomanacions d’estiu de l’àrea d’anglés: 1r: Extra Fun! Kids can! Macmillan (ja el tenen). 2n: Macmillan children’s readers-Monkeys, Little monkey and the sun ISBN 978-0-230-44367-9 3r: Macmillan children’s readers-Where does our rubbish go?, Let’s recycle! ISBN 978-1-3800-3837-1 4t: Macmillan children’s readers-Making music, the talent contest ISBN 978-1-3800-3841-8 5é: Macmillan children’s readers- A world of sport, Snow rescue

Juguem a beisbol

23 de maig de 2023

Els alumnes de cinqué, des de després de pasqua han estat practicant, experimentant i aprenent una disciplina esportiva no molt habitual ací al nostre país, com és el Beisbol. Han realitzat activitats per millorar el colpeig de la pilota amb el bat, han aprés els diferents possicions i les seues funcions, han interioritzat les normes

DIA INTERNACIONAL DE LES XIQUETES EN LES TIC

27 d'abril de 2023

Aquest matí, les xiquetes i xiquets de cinqué hem celebrat El DIA INTERNACIONAL DE LES XIQUETES EN LES TIC. Ha estat molt interessant conéixer la vida de la matemàtica Ada Lovelance.A més a més, hem fet un menja-cocos amb preguntes sobre Ada, que ens han aportat més informació. Ha resultat una activitat molt motivadora i divertida.

Club Voleibol Xàtiva

5 de març de 2023

Aquesta setmana, hem tingut la presència de jugadors del Club Voleibol de Xàtiva, equip que milita en la superlliga de Voleibol nacional. Aquest jugadors han impartit una masterclass als alumnes sobre habilitats essencials del voleibol i les han posat en pràctica. A més a més, han fet ja partidets entre ells i han demostrat un

Atletisme

2 de març de 2023

Els alumnes de cinqué han estat experimentant les diferents modalitats de l’atletisme. Han fet tant activitats de carrera com: de velocitat, de pas de tanques i de relleus, totes elles probades des d’eixida de tacs. També han practicat els diferents llançaments: de pes, de dics, javelina i de martell. A més a més, han experimentat

An adventure camp / Un campament d’aventura

21 de febrer de 2023

En projectes en anglés l’alumnat va crear en grups els seus campaments d’aventura: Nom del campament, horaris, esports, materials necessaris, cost econòmic, menjar… i finalment compartiren el treball amb una presentació del campament.

Creating Board Games/Creem jocs de taula

21 de febrer de 2023

En els projectes en anglés, després de treballar els animals i els animals en perill d’extinció, decidirem crear com a producte final jocs de taula sobre animals. L’alumnat ha creat el tauler de joc, les instruccions, les fitxes, les preguntes i les respostes sobre animals.

Visita als bancals d’alls tendres

20 de febrer de 2023

L’alumnat del segon i tercer cicle han participat en les visites als camps d’alls tendres situats prop de la nostra escola, dins de les activitats organitzades en el Firall 23. El nostre guia ha sigut Pep Gimeno “el Botifarra” que ens ha donat a conéixer els aspectes més rellevants del conreu dels alls tendres, usos i tradicions.