Projecte: “Patis Residu Zero”

Participem en l’acció #PorElClima Patis Residus Zero

La primera «R» de l’ecologia és la REDUCCIÓ i els docents tenim un paper important incentivant la reducció de residu d’una forma senzilla entre el nostre alumnat.

Per aquest motiu, us convidem a participar en el programa «PATIS RESIDUS ZERO» de Teachers for Future Spain, que consisteix a motivar a l’alumnat perquè en els seus esmorzars no hi haja residu, o almenys, el mínim possible.

Per això hauran d’usar envasos retornables com a carmanyoles o embolcalls per a sòlids i cantimplores per a l’aigua a fi d’eliminar les botelles de plàstic i els envasos d’un sol ús com a plàstics, paper d’alumini, etc.

Amb aquesta acció senzilla pretenen canviar els nostres hàbits per altres més respectuosos amb el nostre planeta.

Amb aquest l’enllaç trobareu molts recursos: Recursos d’aula

• Projecte “Patis Residu 0”. Justificació.
    En la majoria dels centres educatius s’acumulen molts desaprofitaments dels embolcalls dels esmorzars transportats per l’alumnat al centre educatiu. A aquests cal afegir el desaprofitament alimentari que cada dia s’observa en papereres, tots dos problemes suposen un obstacle per a la sostenibilitat promulgada per l’ONU