ATENCIÓ!

Hui dia 20 i fins al divendres 28 d’abril comença el procediment de presentació telemàtica, per aquest motiu informem que:

• les famílies de l’alumnat de 5 anys del CEI Teresa Coloma (centre adscrit) que vulguen seguir l’escolaritat en el nostre centre NO han de fer aquest procediment d’admissió.
  • les famílies del nostre alumnat de 6é de primària que vulguen continuar la seua escolaritat en IES Josep de Ribera (centre adscrit) NO han de fer aquest procediment d’admissió.
  • les famílies que desitgen dur a terme el canvi de matriculació al nostre centre SI han de fer el procediment d’admissió.
    En cas de necessitar ajuda en la tramitació telemàtica podeu passar per secretaria a partir de les 14:00 hores.

Per a realitzar aquest procediment en aquest enllaç: https://portal.edu.gva.es/telematricula/

La matrícula presencial es realitzarà del 14 al 21 de juny en dia i hora que s’indique en el sobre de matrícula.

La Conselleria d’Educació, Cultura i Esport ha publicat en el  DOGV el calendari d’admissió i matriculació per al curs 2023-2024 dels nivells d’Infantil, Primària, ESO i Batxillerat. Les famílies podran completar tot el procediment telemàtic d’admissió, matrícula inclosa, a través de la plataforma telematricula.es

La presentació de sol·licituds d’admissió telemàtica en Infantil i Primària serà del 20 al 28 d’abril. El 14 de juny, amb la publicació de les llistes definitives d’alumnat admés en cada centre, començarà la matriculació. Des d’aquest mateix dia fins al 30 de juny, podran formalitzar la matrícula les famílies que opten per fer-ho en línia, i del 22 de juny al 5 de juliol les que vulguen fer-la de manera presencial.