“DIÀLEGS QUE TRANSFORMEN”. EDU CAIXA

Hem portat endavant assemblees amb el nostre alumnat, tant a les seues classes com una general i també una assemblea general amb les famílies. Vam conèixer els somnis somiats i ara ja toca posar-nos a treballar conjuntament tota la comunitat educativa per anar assolint els somnis.
El 28 d’octubre de 2023 va ser un dia molt especial al CEIP Víctor Orova i Tomás. Vam realitzar la festa del somni i van ser 406 somnis somiats per tota la comunitat educativa. A partir d’ara mateix començarem la tasca de classificar-los i amb ajuda de la comissió mixta anar assolint-los.
Al mes de gener varem visitar el CEIP Ramiro Solanz i varem tindre l’oportunitat de conèixer de primera ma com treballen amb el seu alumnat i les seues famílies.