AFA (Associació de Famílies de l’Alumnat)

Què és l’AFA?

L’AFA, Associació de Famílies d’Alumnat, és la forma més efectiva que tenim les famílies d’agrupar-nos i organitzar-nos dins del Centre Escolar. L’AFA som una entitat sense afany de lucre (vol dir que les persones que en formem part no traguem profit econòmic d’això), reconeguda legalment al registre d’associacions i les nostres funcions estan regulades per un decret de la Generalitat Valenciana. L’AFA Víctor Oroval som una plataforma oberta a la participació i reivindicació de tots els aspectes referents a l’educació, per tal d’aconseguir, juntament amb les mestres, la millor formació dels nostres fills i filles, basada en els principis propis d’una societat democràtica.

Una bona gestió de l’AFA comporta la participació i la dinamització global del Centre; per obtenir això, cal:

• Compromís per part dels membres actius de la junta directiva.
  • Col·laboració i suport de totes les famílies.
  • Diàleg i col·laboració amb tots els sectors de la comunitat educativa.
  • Accés a la informació.
  • El recolzament als mestres i dels mestres.
  • L’assessorament de federacions i d’altres institucions, com FAMPA, de la qual formem part.

L’escola som totes i tots, és l’alumnat, són els i les mestres i som les famílies. Seguim el camí de l’anterior associació de famílies d’alumnat per continuar treballant amb moltes ganes i il·lusió per fer més gran i visible la Comunitat d’Aprenentatge del CEIP Víctor Oroval. A l’escola participem activament! Comptem amb tu!

Reivindiquem una escola pública, de qualitat i en valencià.

afa@ceipvictororoval.com