PROJECTES D’INNOVACIÓ

Els darrers cursos, a la nostra escola, s’estan duent a terme diversos projectes d’innovació, entre els que destaquen:

• I MOU-TE: Intercanvi intercentres. Com a centre Amfitrió compartirem amb altres escoles experiències de l’atelier i les Tipologies Textuals. Des del curs 2021-2022.
  • PIIE 21-23. Projecte d’innovació Educativa “Espais que conviden”, financiat en part per Conselleria, basat en la transformació dels espais d’Infantil.
  • RESISTÈNCIES ARTÍSTIQUES : Residència dels artistes de Género Fresco a la nostra escola, amb el projecte “Ets llavor”. Resistències Artístiques 22-23 • Género Fresco (generofresco.com) També formem part de la Xarxa Planea: CEIP Santa Àgueda  – Planea (redplanea.org)
  • AULES TRANSFORMADORES: Som un dels centres referents en aules transformadores. CEIP Santa Àgueda – Aules Transformadores (gva.es)
  • ATELIER D’ART: Taller de l’artista amb diferents vessants artístiques, tant a Infantil com a Primària.
  • CENTRE DIGITAL COL•LABORATIU. Facilitarà l’accés a un entorn d’aprenentatge en núvol posat a disposició del professorat i l’alumnat.
  • Programa ERASMUS +. Mobilitats docents a altres països europeus. Emmarcat dins del programa KA121MINDS: Methodology & inclusion towards a network of digitalized scenarios, acreditat i coordinat per GVA Educació.

Des del curs 2021- 2022 som “Centre amfitrió I Mou-te” (mitjançant el Servei de Formació del Professorat), per a rebre a docents d’altres centres i ensenyar-lis algunes de les nostres pràctiques amb èxit:

Si sou un dels centres sel•leccionats per a visitar-nos, per a concertar cita us podeu ficar en contacte amb la Directora: Merche Ariño (120005010@edu.gva.es):

I MOU-TE: Intercanvi d’experiencies entre centres

També som “centre observador I MOU-TE”, per poder realitzar visites pedagògiques durant el curs 21-22 i enriquir-nos d’experiències d’altres escoles i companys/es, per tal de millorar la nostra pràctica docent.

I, destacar que, durant el curs 2020-2021 vam realitzar un projecte d’Innovació recolçat per Conselleria, per a transformar els espais educatius en sintonia amb la nostra metodologia i principis educatius.

Espais que conviden

Projecte d’innovació Educativa d’Infantil “Espais que conviden”.

Des del curs 2021-22, som un dels centres pioners en el projecte “Centre Digital Col•laboratiu”.

A partir d’octubre 2022 realitzarem diverses mobilitats docents en diferents països d’Europa.