Menjador

• Correu de contacte de l’equip de menjador I Correo de contacto del equipo de comedor: 12000510.info@edu.gva.es.
  • Encarregada del menjador: Sandra Salvador. (Atenció a les famílies: Dimarts a les 11:45h i divendres a les 13:15h, concertant cita prèvia per correu electrònic).
  • A partir de l’1 de març de 2024, les faltes i entrades extraordinàries al menjador i extraescolars (serveis oferits de 14:00 a 17:00h), es comunicaran únicament mitjançant el següent formulari (abans de les 9h): https://forms.office.com/e/a97gR7TM33 . Independentment, les absències a l’escola continuaran sent justificades al tutor/a per la via establerta (correu del tutor/a o webfamília). Per facilitar l’accés al formulari, trobareu l’enllaç, a la descripció del Telegram de l’escola.
  • Funcionament del formulari:Eixida 14:00h (No es queda al menjador) / Eixida 15:30h (No es queda a les extraescolars voluntàries i gratuïtes) / Entrada extraordinària (Es queda a dinar, però arriba més tard de les 9h a l’escola). Per a altres qüestions, cal adreçar-se al correu 12000510.info@edu.gva.es.

El nostre centre disposa de cuina pròpia, sent l’empresa que gestiona el menjador CUINATUR, una empresa familiar que  selecciona acuradament els productes frescs d’origen nacional i pròxim, perquè el nostre alumnat menge com a casa.

L’alumnat podrà fer ús del menjador de manera fixa o fixa per dies, adquirint un compromís d’ús del servei.

El preu del menú diari és de 4,25€. L’alumnat beneficiari de beca del 100% no pagarà res i el que gaudix d’una altra mena d’ajuda (siga de la Conselleria o de l’Ajuntament), abonarà la part proporcional corresponent.

Podran consultar el menú mensual en l’App web de CuiNatur on a més del menú diari, es detallen els ingredients i al·lergògens de cada plat. Els menús són acuradament seleccionats per professionals , tenint en compte que hi ha alumnes que necessiten dietes especials prescrites per un facultatiu.

Tots els pagaments del servici es realitzaran mitjançant domiciliació bancària. El rebut mensual es passarà a mes vençut durant la primera quinzena del mes i d’esta manera, ja no es cobraran els dies que un/a alumne/a ha faltat i han sigut justificats de la manera adequada (per a canvis diàris i puntuals utilitzar el formulari i per a canvis permanents el correu). L’hora d’enviament del formulari quedarà registrada pel sistema, havent de ser abans de les 9h.

Les faltes de comportament es regiran per les Normes d’organització, funcionament i convivència (NOFC) del centre.

FORMULARI: QUÈ NOTIFICAR?

a) EIXIDA 14:00h. – NO MENJADOR: Cada dia es passarà per les classes i s’anotarà l’alumnat que farà ús d’este servici. Al comensal que no puga assistir al menjador escolar i avise abans de les 9h a l’equip de menjador per mitjà del formulari, se li retornarà el preu íntegre del dia descomptant-lo del pagament del mes en curs.

b) EIXIDA 15:30h. – NO ACTIVITATS EXTRAESCOLARS: Els comensals que es queden a dinar pero ixquen a les 15:30h.

c) ENTRADA EXTRAORDINÀRIA (Arribada després de les 9h i sí es queda al menjador): Els comensals que arriben al centre després de les 9h i vulguen fer ús del servici de menjador, hauran de notificar-lo també a través del formulari abans de les 9h a l’equip de menjador, sino és així, eixe dia no podran fer ús del servici.

CORREU ELECTRÒNIC: QUÈ NOTIFICAR?

a) Casos d’urgència.

b) Si durant el curs hi haguera alguna modificació permanent (comunicació d’altes o baixes del servici o canvi respecte a les extraescolars de 15.30 a 17h), s’ha d’avisar per correu electrònic a: 12000510.info@edu.gva.es.

c) Dubtes i altres qüestions.

d) Per a una bona organització i bon funcionament, és molt important que en tots els documents (fitxa de l’alumnat, agenda escolar…, etc) HAN DE COINCIDIR LES DADES facilitades. Qualsevol modificació dels mateixos al llarg del curs, ha de ser notificada a l’equip de menjador per correu electrònic.

Les modificacions es podran fer fins al dia 20 de cada mes per al mes següent, de no rebre la comunicació s’entendrà que l’alumnat continuarà amb les mateixes condicions del mes en curs (horari i pagament).

Cada dia, podran veure en la següent APP informació relativa al seu fill/a. Faça clic per a veure un tutorial.

EQUIP DE MENJADOR:

Personal docent: Sandra, Merche, Olivia i Silvia.

Cuineres: Lorena i Rosana.

Auxiliars de cuina: Lledó, Ana, Moni i Mari Carmen

Supervisores: May i Garby.

Monitors/es:

• Infantil3A: Amor