Aula matinera

Estimades famílies:

Esperem que l’estiu estiga anant genial.

Us adjuntem un PDF amb tota la informació de l’aula matinera per al curs 2024-2025.

Com ja sabeu, l’AMPA fa d’intermediari, entre l’escola i l’empresa responsable.

Per apuntar-vos heu de contactar amb Torresport, el telèfon està al final del PDF.

Aquest any hi ha una novetat, si us feu socis de l’AMPA no pagareu la matrícula de 20 euros a Torresport. Al ser socis la matrícula de la matinera és gratuïta.

Podeu compartir-ho amb qui penseu que siga del seu interès.

Moltes gràcies.

I que seguiu gaudint de l’estiu🤗🤗🤗

Formulari d’activitats extraescolars

Estimades famílies,

Us enviem un qüestionari per tal que empleneu en cas d’estar interessats en fer activitats extraescolars al centre alternatives a les que oferta el menjador. Entreu a l’enllaç i podreu vore tota la informació i les condicions d’aquestes activitats que gestionarà l’AMPA amb les empreses externes que les realitzen.

A l’adreça següent, https://forms.gle/aqtwmjhGGy2uagpt8, ja està operatiu el formulari per recollir l’interés de les famílies de les activitats extraescolars (teatre, escacs, anglès) ofertades al curs vinent.

Beques MEC

Ja està disponible la convocatòria de beques i ajudes per a l’alumnat amb necessitat específica de suport educatiu per al curs 2024-2025. La podeu trobar en el següent enllaç.

Aquesta beca la pot sol·licitar tant l’alumnat d’infantil com el de primària que presente una necessitat específica derivada de: altes capacitats, discapacitat igual o superior al 25% inclosos, si és el cas, menors de dos anys amb escolarització primerenca deguda a esta discapacitat, T.D.A.H. amb discapacitat igual o superior al 25%, T.D.A.H. associat a transtorn greu de conducta o a transtorn greu de la comunicació i el llenguatge, TEA, transtorn greu de conducta, transtorn greu de la comunicació i el llenguatge.

El termini màxim de sol·licitud és el 13 de setembre. Per a presentar-la o per a qualsevol dubte o qüestió, us pot atendre l’orientador educatiu del centre.

Salutacions.