Inici

banner inicio

BENVINGUTS I BENVINGUDES

BENVINGUDA 23-24 (2)

LA NOSTRA VISIÓ EDUCATIVA:

Concebem l’Educació com un procés que supera la visió tradicional d’adquisició de coneixements on cada alumne i alumna siga capaç de comprendre el món que li envolta i senta el plaer per conéixer i descobrir el mateix, desenvolupant la curiositat i les competències per a aprendre a aprendre en un entorn canviant i de ritme vertiginós on siga necessari adaptar-se amb rapidesa a un gran nombre de situacions.

És, per això, que apostem per continuar amb la transformació digital del nostre centre i la integració de les Tecnologies de la Informació i Comunicació (TIC) en els processos d’ensenyament-aprenentatge.

Desenvolupem valors com la comprensió cap a l’altre, el pluralisme, la solidaritat, la col·laboració i el treball en equip, l’acceptació i la pau, sense perdre de vista els Objectius del Desenvolupament Sostenible (ODS) i la perspectiva que tenim d’un centre obert que aprofita els espais adjacents i exteriors com a llocs educatius: les nostres Aules de Natura.

Així mateix seguim amb el procés d’internacionalització del nostre a través del projecte Erasmus+, les mobilitats del qual ens han concedit l’oportunitat de conéixer altres metodologies i noves maneres d’entendre l’Educació.

I, per descomptat, perseguim que el nostre alumnat siga feliç i que trobe en el nostre centre un lloc on se senta respectat, valorat i sobretot, volgut.

ELS NOSTRES PROJECTES MÉS DESTACATS

CONTACTA: