Centre tancat per vacances! | ¡Centro cerrado por vacaciones!

El centre romandrà tancat entre l’1 i el 31 d’agost per vacances. Només estarà disponible el servei extraescolar de l'”Escola d’estiu” que ofereix l’AMPA a les persones inscrites.

L’1 de setembre es tornarà a obrir la secretaria, així com l’atenció al públic.

Recordem que l’inici de les classes, per al curs 22-23, serà el dilluns 12 de setembre. Per a tots els cursos excepte l’alumnat nou de 3 anys, que té entrada escalonada.

Bon estiu!

El centro permanecerá cerrado entre el 1 y el 31 de agosto por vacaciones. Solo estará disponible el servicio extraescolar de la “Escola d’estiu”, que ofrece el AMPA a las personas inscritas.

El 1 de septiembre se reabrirá de nuevo el centro, así como la atención al público.

Recordamos que el inicio de las clases, para el curso 22-23, será el lunes 12 de septiembre. Para todos los cursos excepto el alumnado nuevo de 3 años, que tiene entrada escalonada.

¡Buen verano!