CARRERA SOLIDARIA AMB L’ONG “UNO ENTRE CIEN MIL”

El proper divendres 28 de gener, amb el motiu la celebració del Dia de la Pau, des de l’assignatura d’Educació Física i amb la col·laboració de la resta de mestres, celebrarem una carrera solidària al nostre Centre.

Amb aquesta cursa  es vol donar a conèixer i conscienciar al nostre alumnat sobre la leucèmia infantil. També es van a recollir donacions econòmiques de l’alumnat/famílies per a ajudar en la investigació sobre la leucèmia infantil.

Es tracta d’un esdeveniment no competitiu, però el dia de la carrera es convenient que l’alumnat vinga en roba esportiva tant per a la seua comoditat, com per evitar lesions.participa en l’esdeveniment, però com a espectador.

Per a participar com a corredor cada participant ha de fer un donatiu d’1 € (o més diners si algú vol). Si un alumne/família no vol fer cap donació també pot participar.

L’alumnat corredor rep un dorsal i un diploma que reconeix que és #UnoEntreCienMil.

• Per facilitar i agilitzar l’organització, l’alumnat portarà els diners del donatiu voluntari entre el dijous 27 i divendres 28, i el lliurarà al seu tutor/a.

Ací teniu la carta informativa dirigida a les famílies:

CARTAS-FAMILIAS_La-Vuelta-Al-Cole-2

Podeu trobar més informació sobre el projecte ací:

Presentacion_LaVueltaAlCole2021-copia