Ajudes menjador i transport escolar 2024-2025 | Ayudas comedor y transporte escolar 2024-2025

S’ha publicat la resolució per la qual es convoca la concessió d’ajudes de menjador escolar i transport per al curs 2023-2024.
El plaç per a presentar la sol·licitud és des del 1 de juliol fins al 23 de juliol.

Se ha publicado la resolución por la cual se convoca la concesión de ayudas de comedor escolar y transporte para el curso 2023-2024.
El plazo para presentar la solicitud es desde el 1 de julio hasta el 23 de julio.

Clica ací per a descarregar la informació (Ajudes menjador). | Clica aquí para descargar la información (Ayudas comedor)

Clica ací per a descarregar la informació (Ajudes transport). | Clica aquí para descargar la información (Ayudas transporte)

Annex I menjador | Anexo I comedor

Annex I transport | Anexo I transporte