2nd A ARTS AND CRAFTS – From 30th March to 3rd April

Winter has ended and Spring has started!

Make a Spring craft in a piece of paper, cardboard or paperboard using pasta (fusilli, farfalle, noodles, macaroni, spaghetti,…). Be CREATIVE!

Here you have a sample of some Spring elements:

*Write your name, surname and class

CHOOSE ONE OPTION FROM THE FOLLOWING

*Take one or two photos with the mobile phone/tablet and send them to my email pastor_pabbar@gva.es (specifying in the subject line or in the content the name of the task, your name, surname and class. For example: Spring craft Lucas Pascual 2nd A).

*Save the task because they will have to bring it to school

L’hivern ha acabat i la primavera ha començat!

Fer una manualitat de la primavera en un full, cartró o cartolina utilitzant pasta (espirals, papallones, fideus, macarrons, espaguetis,…). Sigues CREATIU!

Ací tens una mostra d’alguns elements de la primavera:

*Escriure nom, cognom i classe

ESCOLLIR UNA DE LES DOS OPCIONS

*Fer una o dos fotos i enviar-me-les al correu pastor_pabbar@gva.es (especificar en l’assumpte o en el contingut el nom del treball, nom, cognom i classe. Exemple: Manualitat de la primavera Lucas Pascual 2n A).

*Guardar el full perquè l’hauran de portar a l’escola