Dia de la Pau

El 30 de gener, Dia Internacional de la Pau, es van portar a terme activitats educatives amb l’ajuda de l’associació Gnanonu Projectes Solidaris.

L’Associació promou l’educació, la salut o la igualat, des de la mirada transformadora de la Cultura de la Pau.

L’alumnat del col·legi va participar en tallers dirigits per Gnanou al llarg de tota la jornada escolar. També va poder gaudir l’exposició fotogràfica i d’objectes de l’Associació, que s’ha muntat al vestíbul del centre.

Les famílies poden visitar l’exposició i conéixer les activitats de l’ONG Gnanou el mateix dia, dilluns 30 de gener. El centre obrirà les portes de 12:30 a 13:00 h, i de 17:00 a 17:15 h. L’exposició estarà disponible fins el dijous 2 de febrer.