Informació sobre “Menú per emportar”

L’alumnat usuari del servei de menjador (tant si és beneficiari de beca com si no ho és), que estiga en una aula confinada a conseqüència de les mesures sanitàries arbitrades per la COVID-19, tindrà a la seua disposició, durant els dies lectius que dure este confinament, un “menú per emportar”. Aquest servei no es portarà a terme en cas de confinaments aïllats.

El “menú per emportar” consta de 1r plat, 2n plat i postre, amb les mateixes característiques establides en els contractes vigents per al servei de menjador del propi centre. L’esmentat menú es servirà en envasos d’un sol ús.

Les famílies interessades en demanar el “menú per emportar” hauran d’enviar un missatge per correu electrònic a María (encarregada del menjador, m.herrerochicharro2@edu.gva.es). Podran replegar el menú els progenitors/tutors-es de l’alumnat, o la persona en qui deleguen. En cas de delegar la recollida del menú ho hauran d’indicar en el missatge.

Els menús s’entregaran, durant els dies de confinament, a les 13:00 h, per la porta principal del centre.

En el cas d’alumnat que presente alguna al·lèrgia o intolerància alimentària rebrà el menú degudament identificat.

El preu d’aquest menú és el mateix que s’abona com a usuari habitual del menjador.

En el cas de no avisar a l’encarregada de menjador els 2 primers dies de confinament, s’entendrà que renuncia al “menú per emportar”. En eixe cas NO es cobrarà el menjador mentre dure el confinament.

Indicacions de seguretat:

• S’haurà de mantindre la distància de seguretat i les mesures de protecció indicades pel centre i adequades, en el
moment de recollir el menú.
• El consum de qualsevol aliment que haja perdut la seua temperatura òptima de conservació, suposa un risc per a
la salut, per la qual cosa, des del moment que el centre educatiu posa a la disposició de la família el menjar, és responsabilitat de la pròpia persona usuària el manteniment de les condicions òptimes de trasllat i consum.
• Els”menús per emportar” NO han de congelar-se i guardar-se per a consumir en dies posteriors.
• Es recomana la rentada de mans abans de procedir a l’obertura de l’envàs alimentari.
• Una vegada consumits els plats, els sobrants que no es consumisquen han de rebutjar-se.