Instruccions votació eleccions consell escolar

A) Per a votar el dia de les eleccions, 18 de novembre, serà necessari estar al cens electoral i portar el DNI o document equivalent. L’horari de votació serà: de 9:05 a 9:50 h i de 16:30 a 20:00 h. La mesa electoral estarà situada junt a la porta principal del centre.

B) La papereta els la farem arribar mitjançant els seus fills/es, demà dimarts 16 de novembre.

C) Si no poden vindre a votar el dia assenyalat per algun motiu, s’ha establert un procediment per al vot no presencial, paregut al vot per correu, tal i com preveu el Decret 93/2016. Procediment per al vot no presencial:

1. Els farem arribar la papereta mitjançant seus fills/es (dimarts 16 de novembre).
  2. El dia 17 poden portar a direcció del centre, en horari escolar de 9 a 17 h, el seu vot. El vot ha d’estar introduït en un sobre tancat, i eixe sobre dins d’un segon sobre, on també adjuntaran una fotocòpia del DNI o document equivalent. El segon sobre ha d’estar tancat i amb la seua firma en la solapa del mateix. Al col·legi tenim sobres a la seua disposició.
  3. El dia de les eleccions també es podrà lliurar a la mesa electoral el vot diferit.

Pot portar el seu vot una altra persona que autoritze (POT SER EL SEU FILL/A). Seguint els passos del punt anterior, juntament amb una autorització escrita. (Descarregar autorització ACÍ)

D) PERSONES ELECTORES: podran votar, és a dir, seran persones electores, tots progenitors/es o tutors/es legals de l’alumnat matriculats al centre i que estiguen al cens publicat.

E) PERSONES ELEGIBLES: seran tots els pares, mares o tutors que hagen presentat la seua candidatura com a representants de les famílies d’Infantil i/o Primària. En la papereta que facilitem als seus fills estan les candidatures elegibles.