Informació bàsica inici de curs

Horari lectiu es:

– En setembre i juny de 9:00 a 13:00 h.

– D’octubre a maig de 9:00 a 12:30 h i de 15:30 a 17:00 h.

L’entrada al centre serà:

– Entre les 8:55 i les 9:00h.

– Tot l’alumnat d’infantil entrarà per la porta de la seua zona

– L’alumnat de 1r, 2n i 3r de Primària entrarà per la porta principal del centre (on està el vestíbul i secretaria).

– L’alumnat de 4t, 5é i 6é de Primària entrarà per la zona de pàrquing de vehicles.

– El primer dia les/els mestres tutores els esperaran al pati i els acompanyaran a les aules. A partir del 2n dia, i durant tot el curs, l’alumnat entrarà de manera autònoma i anirà a la seua aula.

L’eixida del centre serà a la finalització de l’horari lectiu, per la mateixa porta que s’ha usat en l’entrada. L’alumnat d’infantil estarà preparat 10 minuts abans de l’hora de finalització de les classes per a facilitar el lliurament a les famílies.

Organització dels grups-classe:

– Tot el centre s’organitza en Grups de Convivència Estable (GCE).

– L’alumnat d’un GCE té contacte estret -sense distància- entre les persones que en formen part i el seu mestre/a. Però sí que hauran de mantenir una distància d’1,5 metres amb la resta de l’alumnat del col·legi.

– No obstant, mentre estem en l’escenari pandèmic denominat “nova normalitat”, que és el que tenim a dia de hui, 7 de setembre, els GCE de cada nivell educatiu (per exemple 1r A i 1r B) podran fer activitats conjuntes sense haver de mantenir distàncies. Això significa que es podran barrejar els grups A i B d’un curs en el temps d’esbarjo o per a fer classes amb desdobles, projectes conjunts, etc.

Ús de mascaretes:

– Tot l’alumnat de l’etapa de Primària, així com les persones adultes, hauran d’usar mascareta dintre del recinte escolar.

Dubtes relatiu a la pandèmia de la COVID-19 i el protocol d’aplicació:

Per a qualsevol dubte us heu de dirigir al director (Carlos llorens): llorens_carbar@gva.es