LLENGÜES-MATEMÀTIQUES-CIÈNCIES 25-29 maig

Hola famílies!

Us adjunte a continuació les tasques per a aquesta setmana. Penseu que heu d’enviar-me, almenys, 1 de matemàtiques i 1 de llengües a barreda_pat@gva.es

Aquesta setmana farem videoconferència amb l’alumnat el DIMECRES en JITSI. Nom de la sala: PALMERARPATXI

Grup 1 de 15:30 h a 15:55 h: Axel,  Adrián, Xavi, Iago, David, Jorge, Gianira i Osmar.

Grup 2: de 16:00 h a 16:25 h: Samuel, Enzo, Sam, Eduard, Miranda, Hugo, Carlota i Alejandra.

Grup 3: de 16:30 h a 16:55 h: Nacho, Marc, Sofia, Luna, Arian, Ángel, Mia i Mario.

Ja sabeu que podeu canviar-vos de grup si l’horari no us resulta favorable.

LLENGÜES

Activitat 1 d’ortografia

Activitat 2 d’ortografia

Activitat 1 d’expressió

Activitat 1 de comprensió

Activitats per a l’alumnat amb més dificultats en lectura i escriptura (molt recomanables per a tota la classe)

Activitat 1 de consciència sil·làbica

Activitat 1 de consciència lèxica

Cliqueu  ací per a accedir a les activitats que ens proposa la nostra mestra d’audició i llenguatge.

MATEMÀTIQUES

Activitat 1 de problemes

L’alumnat amb més dificultats pot fer problemes com aquests però amb nombres de l’1 al 10 i també operacions en la llibreta de suma i resta.

CIÈNCIES

Visualitzar el vídeo de les principals activitats del sector secundari i fer un dibuix en la llibreta de la seua activitat preferida que continga:

•  Títol i data.
  • Dibuix de la seua activitat preferida.
  •  Justificació de l’elecció. Ex: M’agrada la construcció perquè…