LLENGÜES-MATEMÀTIQUES-CIÈNCIES del 4 al 8 de maig

Hola famílies!

Us adjunte a continuació les tasques per a aquesta setmana. Penseu que heu d’enviar-me, almenys, 1 de matemàtiques i 1 de llengües a barreda_pat@gva.es

Moltes gràcies a totes per l’esforç que esteu fent. Ho esteu fent molt bé! Vull recordar-vos que heu de fer el que pugueu i sou vosaltres qui fiqueu el ritme. Podeu enviar-me les activitats quan vullgueu i quan les tingueu. Entenc que les circumstàncies seran diferents d’una família a una altra.

A més a més, aprofite per a dir-vos que aquesta setmana farem una sessió de VIDEOCONFERÈNCIA per JITSI. Dividiré la classe en grups per tal de facilitar la interacció entre els alumnes i que el joc proposat siga fluït.

El dia de la sessió i els horaris seran els següents: DIMECRES 6 DE MAIG

Grup 1:  David, Samuel, Nacho, Marc, Sofia, Alejandra, Enzo i Jorge: 15:30-16:00 h

Grup 2: Xavi, Sam, Luna, Arian, Ángel, Eduard, Gianira i Iago: 16:00-16:30 h

Grup 3: Axel, Miranda, Mia, Mario, Carlota, Hugo, Osmar i Adrián: 16:30-17:00 h

*Si algú vol canviar-se de franja horaria,  pot fer-ho!

LLENGÜES

Activitat 1 d’ortografia

Activitat 2 d’ortografia

Activitat 1 d’expressió

Activitat 1 de comprensió

Per a aquell alumnat amb més dificultats en lectura i escriptura, li recomano activitats com la següent. Llegiu correctament les indicacions del principi.

Activitat 1 de consciència fonèmica

MATEMÀTIQUES

Activitat 1 de numeració

Activitat 1 de càlcul.

Esta última activitat, la de càlcul, la poden realitzar de manera autònoma totalment si els dibuixeu una recta numérica en un full de manera horitzontal que incloga els números de l’1 fins el 30, per exemple. Així, l’alumne es situa en un número i va desplaçant-se tantes caselles a la dreta (si es suma) o a l’esquerra (si es resta) com li indique el nombre. Ex: 8+5: L’alumne fa un puntet al número 8 en la recta numèrica. L’alumne es desplaça 5 caselles a la dreta. L’alumne vora que ha arribat al número 13. 8+5=13

CIÈNCIES

Dibuixar en un calendari, full, llibreta, agenda…l’oratge de cada dia de la setmana. El  divendres, podeu fer un video on l’alumne explique el temps que ha fet durant la setmana. Hi haurà premi al més original. Anem a buscar al futur home o dona del temps!!!!

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies