SETMANA DE LA PAU I L’ARBRE 2024

Durant els últims dies de gener i principis de febrer, el nostre alumnes van treballar la importància de l’amistat i les relacions pacífiques en el centre. Amb el lema de ” Per què no ser amics” des de l’àrea de “Arts and Craft” i les tutories, es van realitzar diverses dinàmiques i es van crear murals versionant la “màgica connexió de les mans” de la Capella Sixtina de Miguel Ángel com si de l’amistat i convivència es tractara.

A més, l’alumnat de sisé començava el 29 de gener participant  en l’activitat promoguda per l’Ajuntament plantant arbres i plantes aromàtiques, com ja és tradició, en el Calvari, amb l’ajuda d’alumnes i alumnes d’un mòdul de jardineria.

I a les aules, cada grup va plantar dues llavors molt especials: PAU i AMOR. Que regaran i cuidaran, com aquests dos valors, perquè cresquen i florisquen en el nostre dia a dia escolar.