ACTIVITATS D’EDUCACIÓ FÍSICA

La setmana del 25 al 29 de setembre hem comptat amb la presència d’ALBERTO, entrenador d’Atletisme de la nostra localitat. Ha posat en pràctica durant dos sessions d’EF diferents jocs molt divertits per a introduir quest esport i ens ha convidat a formar part de la seua escola.

Ha estat GENIAL.

El nostre alumnat de 5é i 6é ha visitar el Poliesportiu Municipal una o dos vegades per trimestre amb la seua profe d’Educació Física per a posar en pràctica l’aprés en classe.

La setmana del 12 al 16 de febrer, per a l’alumnat de quint i sext, hem tingut la sort de comptar amb Carlos, entrenador dels BOUS RUGBI CLUB.

Ha donat tres sessions amb els xics i les xiques i el 3 de maig anirem al Poliesportiu a realitzar unes jornades juntament amb El Salvador, previ entrenament en les nostres classes d’Educació Física.

Ha sigut una gran experiència i tenim la sort de comptar amb este Club de Rugbi en la nostra localitat.

Dins de l’Educació Física i a través de la seua mestra, el nostre centre entra dins d’un projecte anomenat TRINIDAD ALONSO que ens inclou com a Centre Promotor de l’Activitat Física i Salut (CEPAFE).

Per este motiu, tots els dimecres d’abril i maig, el nostre alumnat de tercer i quart, té la sort de rebre classes de TIR AMB ARC amb un professional de la Federació de la Comunitat Valenciana.

Tenim molta sort de comptar amb aquest tipus d’experiències tan enriquidores.

La PILOTA VALENCIANA ha sigut un dels esports amb els quals comptem tots els anys en nostra pràctica d’EF i tenim la sort de comptar amb un professional i un tècnic de Conselleria que venen a donar un parell de sessions de RASPALL als nostres xiques de quart, modalitat que posem en pràctica en el nostre col·le.

Els encanta este esport i fer els guants amb ajuda dels nostres majors que ja tenen experiència és MERAVELLÓS. VA DE BO!

El SENDERISME tampoc se’ns dona res malament. El 27 de març, l’alumnat del tercer cicle va passar el matí gaudint del medi ambient i dels espais naturals.

Realitzem la Ruta de El Calvari de Mutxamel i de San Juan, amb esmorzar i convivència entre els nostres alumnes de quint i sext.

El dia 3 de maig vam tindre la gran sort de participar en un TORNEIG DE RUGBI de INTERCENTRES en el Poliesportiu de Mutxamel.

Previ pràctica d’este esport en les nostres classes i gràcies a Carlos, el coordinador dels Bous Rugbi Club, el torneig ha sigut una gran experiència per als nostres xics i xiques passant unes jornades esportives i de convivència d’allò més enriquidores en diferents aspectes.

Una gran faena de coordinació i col·laboració entre els tres centres de Mutxamel, el club de rugbi i Ajuntament de Mutxamel.

El dia 31 de maig, com cada any, l’alumnat de quint realitzarà ACTIVITATS AQUÀTIQUES al Campello, al Club nàutic.

Gaudixen d’activitats com ara la vela, el caiac o el sup.

Experiències molt intenses i potser, úniques en la seua vida.

Els encanta gaudir d’esta mena d’activitats i aprofiten al màxim l’experiència.

El mes de juny, hem tingut amb 4t,5é i 6é, una altra activitat molt enriquidora i fantàstica per als alumnes i alumnes del nostre centre, L’EDUCACIÓ VIÀRIA.
Molt agraïts a la Policia Local de Mutxamel que ha organitzat aquestes jornades.
Ens ha fet un recorregut molt xulo per la localitat amb bici i l’alumnat ha gaudit molt d’aquesta.
Tant de bo es puga continuar fent i, si és una vegada per trimestre, seria GENIAL.

La setmana del 17 al 21 de juny passem unes JORNADES DE MULTIESPORT I NATACIÓ gràcies als monitors dl Ajuntament i del Poliesportiu municipal.

En horari de 9 a 13, els nostres alumnes s’ho passen en gran realitzant activitats esportives i la recompensa final, un bany lúdic i esportiu en la nostra piscina municipal.

Com s’ho passen? Perquè us ho podeu imaginar….volen repetir tots els anys.

Agrair a l’Ajuntament i al Poliesportiu municipal, la facilitat perquè ens deixen les seues instal·lacions i fins i tot en alguns casos, al personal humà del qual disposem per a realitzar unes certes activitats. És molt important la seua labor dins de l’escola i estem molt agraïts per este motiu.