FESTA D’INAUGURACIÓ DEL COLE

Estimades famílies,
Després d’este llarg procés de reforma integral amb el qual hem conviscut, gaudit , patit i aprés el que és una transformació; tenim la il·lusió de celebrar que esta etapa ha arribat a la seua fi. Per a això, estem organitzant una inauguració en la qual poder mostrar-vos el resultat i que servisca també d’agraïment a totes eixes persones que ens han anat ajudant al fet que això siga possible.
Durant els dies 29 i 30 d’abril, el col·le trencarà la seua rutina normal i l’alumnat gaudirà de tallers dins d’unes jornades culturals entorn del lema “L’ESCOLA SOMIADA”.
El DIA 30 tindrà lloc la FESTA D’INAUGURACIÓ que consistirà en:
– 9:00 h Acte d’inauguració oficial al pati del col·le
-10.00 h visita guiada per les noves instal·lacions.
– 17.00 h visita guiada, de nou, per a les persones que no hagen pogut assistir al matí.
Ens encantaria que ens acompanyàreu.

FIESTA DE INAUGURACIÓN DEL COLE

Después de este largo proceso de reforma integral con el que hemos convivido, disfrutado, sufrido y aprendido lo que es una transformación; tenemos la ilusión de celebrar que esta etapa ha llegado a su fin. Para ello, estamos organizando una inauguración en la que poder mostraros el resultado y que sirva también de agradecimiento a todas esas personas que nos han ido ayudando a que esto sea posible.
Durante los días 29 y 30 de abril, el cole va a romper su rutina normal y el alumnado va a disfrutar de talleres dentro de unas jornadas culturales en torno al lema “LA ESCUELA SOÑADA”.
El DÍA 30 tendrá lugar la FIESTA DE INAUGURACIÓN que consistirá en:
– 9:00h Acto de inauguración oficial en el patio del cole.
-10:00 h visita guiada por las nuevas instalaciones.
– 17:00 h visita guiada, de nuevo, para las personas que no hayan podido asistir por la mañana.
 Nos encantaría que nos acompañarais.