Qui pot sol·licitar-ho?

PER PRIMERA VEGADA

ALUMNAT DE 5 ANYS QUE PASSA A 1er DE PRIMÀRIA

2. PARTICIPANTS EN EL PROGRAMA DE BANC DE LLIBRES DURANT EL CURS 23-24

Hauran de presentar el DOCUMENT LLIURAMENT LLIBRES TEXT junt al lot complet de llibres.Este docuemt el facilitarà la tutora/tutor

3. ALUMNES D'1er i 2on DE PRIMÀRIA.

El centre emetrà un Xec-llibre per a cada alumne/a durant la primera quinzena de setembre   (dies pendents de determinar). Aquest s'entregara per a la compra de llibres.

NORMATIVA

Orde 26/2016, de 13 de juny, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual és regula el programa de reutilització, reposició i renovació de llibres de text i material curricular, a través de la creació i posada en funcionament de bancs de llibres de text i material curricular en els centres públics i privats concertats de la Comunitat Valenciana, i és determinen els bases reguladors dels subvencions destinades a centres docents privats concertats i centres docents de titularitat de corporacions locals (DOCV núm. 7806, 15/06/2016).
Llistat de normativa
Vegeu l'Orde 26/2016, de 13 de juny (bases reguladors)

RESOLUCIÓ de 17 de maig de 2024, de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació, per la qual s’establix el procediment per a assignar una dotació econòmica
als centres de titularitat de la Generalitat destinada a la reposició i renovació de llibres de text i material curricular per al curs escolar 2024-2025