CONSELL DE LA INFÀNCIA

Què és el Consell de la Infància Museu?

Voleu convertir-vos en assessors i assessores del Museu? T’agradaria que els teus i les teues alumnes participen en les propostes que desenvolupem en ell?

Si la resposta a totes estes preguntes és que sí, esta és la vostra oportunitat.

En este fòrum, inspirat en el projecte “La città dei bambini” del gran pedagog italià Francesco Tonucci, podreu opinar sobretot allò que tinga a veure amb el Museu de les Ciències.

A QUI VA DIRIGIT?

A docents i escolars de 5é i 6é de Primària de col·legis de la Comunitat Valenciana.

Els centres escolars que formen part del Consell compten amb una sèrie d’avantatges com ser convidat a les inauguracions de les exposicions i tallers, rebre alguna targeta CIENCIAPEC més, poder gaudir d’activitats exclusives només per al centre.

EN QUÈ CONSISTEIX?

Posar en valor la capacitat dels xiquets i xiquetes per a opinar, expressar i crear

Format per xiquets i xiquetes sota el criteri de diversitat i compost per mínim deu consellers i conselleres de cinc col·legis diferents.

S’establixen reunions periòdiques al costat d’altres activitats al llarg del curs escolar com a eina per a afavorir la participació.

Totes les propostes realitzades pel nostre consell estaran identificades

QUI PARTICIPA?

Col·legi Nuestra Señora de los Desamparados de Nazaret – ProfessoraMª Carmen Roselló

Centre educatiu Juan Comenius – Professor Javier Larroda

Col·legi Públic Luis Vives – Professora Pilar Rey Gassó

Col·legi Santiago Apóstol de València – Professor Rober Martínez

Col·legi Pio XII – Professor Daniel Soler

REUNIONS I ACCIONS

Curs 2021-2022

• Reunions presencials: 19 de novembre de 2021 (Dia de la Infància), 4 de març, 8 d’abril i 20 de maig de 2022.

FOTOS 4 DE MARÇ 2022