DOCUMENTS D’INICI DE CURS

Cada curs és necessari realitzar una sèrie d’actuacions relacionades amb l’organització del centre.

Per la seua rellevància és molt important completar-les al més prompte possible.

Algunes afecten la totalitat de l’alumnat i grups del Centre i unes altres tan sols a alguns grups o a part de l’alumnat.

Les hem concentrades en aquesta pàgina per a major claredat, encara que alguna també la podeu trobar en un altre apartat d’aquesta web

El procediment a dur a terme en igual en totes:

  • Obriu el document
  • Imprimiu-ho i empleneu-ho.
  • Signeu-ho
  • Maneu-ho al correu 03004636@edu.gva.es o al tutor / a .

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies