CIENTIFÍCATE

"Cientifícate. No hi ha científic xicotet" són una jornades en la qual participen estudiants des d'Infantil fins a Batxillerat. Es realitza en el Centre de Congressos.

Compta amb l'assistència de centres d'ensenyament d'Elx, Crevillent i Santa Pola i, entre altres activitats, alguns alumnes han fet de divulgadors de principis científics entre els seus companys.

Cientificate (2)
IMG-20190515-WA0001

Els escolars han pogut comprovar com s'aplica la química en la cuina, han participat en jocs de matemàtics o han experimentat amb reaccions químiques entre moltes altres experiències.

El nostre centre ha participat en diverses edicions amb diferents activitats científiques: densitat de líquids, magnetisme o robòtica entre altres.

Cientificate