PROJECTE DE PATIS INCLUSIUS

IMG-20190513-WA0005

El joc al pati amb material de divers tipus i de forma zonificada dinamitza l'esbarjo, afavoreix l'activitat física de l'alumnat, la companyonia, la col·laboració entre iguals, el respecte pels altres i el material i l'aprenentatge cooperatiu així com la integració plena de tot l'alumnat i la millora de la convivència.

El projecte té com a objectius:

• Fomentar la companyonia.

• Aprofitar de manera eficaç l'espai del pati escolar.

• Motivar a l'alumnat amb materials alternatius i jocs atractius.

• Fomentar la participació de tot l'alumnat en les activitats, així com en la preparació i recollida del material.

IMG-20190513-WA0003
  • Crear un clima de joc fomentant l'aprenentatge cooperatiu a l'aire lliure.

• Disminuir els conflictes.

• Fomentar la inclusió educativa.FacebookTwitterEmailCompartir