Música_3r de Primària_Del 18/05 al 31/05

Hola a tots i a totes,

Esta setmana vos deixe activitats per seguir treballant la família del vent. Escoltarem i llegirem informació sobre els instruments de vent metall. Interpretareu una cançó amb la flauta dolça i realitzareu una activitat sobre aquesta cançó, però sense la flauta. Llegiu amb atenció, està tot explicat a continuació.

Activitat 1_El vent metall

A la següent pàgina web, podreu llegir i escoltar diferents instruments del vent metall. Espere que vos agrade.

Activitat 2_Quin sona?

Per a realitzar la següent activitat, has de preparar un full com es mostra a l’exemple:

EXEMPLE

Quan ja tingues el full preprart pots començar a veure el vídeo, segueix les indicacions, està tot explicat. A més, al ser un vídeo el pots parar i tornar a veure, tantes vegades com vulgues.

Has de tindre una càmera a prop per tal d’enviar a la mestra les respostes. Envia la imatge a revert_anamir@gva.es

Activitat 3_Muffin

A continuació vos he deixat una cançó per a la flauta, però atenció, té la nota do agut (sols apareix dues vegades), vos deixe la partitura i el vídeo per aprendrela. Utilitzeu el que vulgueu o les dos coses.

Quan ja l’hàgeu aprés, enviar un vídeo de 10 segons amb baixa qualitat al correu de la mestra revert_anamir@gva.es

Partitura interactiva

Podreu llegir les notes i practicar, a més al final de la pàgina trobareu les posicions de les notes per a la flauta.

Partitura interactiva

Vídeo tutorial

Podreu llegir la partitura, al mateix temps que vieu com es toca.

Si no pots veure el vídeo, fes clic ací

De les activitats cal enviar els resultats de l’activitat 2 (una imatge) i 3 (vídeo de deu segons tocant)

Espere que estigueu molt bé. Vos envie una forta abraçada a tots i a totes, vos trobe a faltar.

Gaudiu de la música!

Mestra d’Educació Musical