Música_2n de Primària_Del 18/05 al 31/05

Aquests dies anem a treballar una cançó sobre les notes de l’escala, construireu el vostre pentagrama i jugarem amb ell, a un joc que vos he preparat. Per finalitzar vos deixe una peça de Txaikovski per escoltar, segur que vos agrada molt. Endavant!

Activitat 1_Les notes de l’escala

Les notes de l’escala_Lletra

Són les notes de l’escala que junts aprendrem,

si sabeu com combinar-les mil cançons farem

després d’una en vindrà una altra i unes quantes més,

saludem a la parella i el ball comencem.

DOnes una volta,

REmenes el cul,

MIres la parella,

FAs una ganyota,

SOLo de guitarra,

L’Abraces ben fort,

SÍ, el molinet!

Do, Re, Mi, Fa, Sol, La, Si…

Si no pots veure el vídeo, fes clic ací

Activitat 2_Dibuixa el teu pentagrama

En el següent vídeo, veureu com fer el vostre pentagrama, el podeu fer igual o semblant, com més vos agrade. També veureu que s’han de fer les notes, però no cal que les feu totes, sols necessitarem el MI, SOL i LA.

Si no pots veure el vídeo, fes clic ací

Activitat 3_Juga amb el teu pentagrama

Per a realitzar la següent activitat, necessites el pentagrama que has fet a l’activitat anterior.

Col·loca les notes al seu lloc del pentagrama en l’ordre que indicaré a continuació. Quan ho tingueu, cal fer una foto per a enviar-me-la, en total han de ser 4 imatges.

• Imatge 1: mi-sol-la
  • Imatge 2: sol-mi-sol
  • Imatge 3: la-mi-mi
  • Imatge 4: la-sol-la

Quan tingueu les 4 imatges, amb les notes col·locades al seu lloc i en l’ordre indicat, envieu-les al correu revert_anamir@gva.es

Activitat 4_Escolta la dansa Xina de Txaikovski

A continuació, per relaxar-vos escoltareu la “Dansa Xina” de Txaikovski. A la següent pàgina web, ens conten una mica la història que representa aquesta dansa i tenim diversos vídeos per a veure. Segur que vos agraden tots. Obri les orelles i els ulls, relaxat i escolta.

WEB

_____________________________________

Aquesta setmana sols heu d’enviar el resultat de l’activitat 3, són 4 imatges.

Espere que estigueu molt bé. Vos envie una forta abraçada a tots i a totes, vos trobe a faltar.

Gaudiu de la música!

Ana Pilar Revert