Música_1r de Primària_Del 18/05 al 31/05

Hola a tots i a totes, aquests dies escoltarem dos Instruments més i finalitzarem el joc del contes de Pere i el Llop. A més practicarem ritmes amb percussió corporal per després realitzar una altra activitat que vos he preparat, segur que vos agrada molt. Endavant!

Activitat 1_Escolta l’oboé i els timbals

Seguim treballant els instruments que apareixen en el conte de Pere i el Llop. Aquesta setmana escoltarem a l’oboé que representa a l’ànec i els timbals, els quals representen als caçadors.

Oboé

Veureu que hi ha 3 oboes al vídeo, però també hi ha un semblant més gran, s’anomena el corn anglés.

Timbals

En aquest vídeo, podeu veure i escoltar un concert per a timbals, on l’orquestra acompanya als timbals.

Si no pots veure el vídeo, fes clic ací.

Activitat 2_Dibuixa els últimes cartes del joc.

Aquestes són les últimes cartes del joc de Pere i el Llop, acabarem de fer la nostra baralla i en les properes activitats vos proposare diversos jocs amb elles. Has de dibuixar 4 targetes, recorda que es millor que totes tinguen la mateixa mesura:

• Targeta 1: oboé
  • Targeta 2: ànec
  • Targeta 3: timbals
  • Targeta 4: caçador

Activitat 3_Percussió corporal.

En aquesta activitat acompanyareu la música amb la percussió corporal i així també practicarem els ritmes per a la següent activitat. Fixeu-vos en els dibuixos.

Si no pots veure el vídeo, fes clic ací.

Activitat 4_Quin ritme sona?

Per a realitzar aquesta activitat, has de preparar un full com es moltra a l’exemple:

EXEMPLE

En el següent vídeo practicaràs 4 ritmes de quatre pulsacions cadascun. Després de practicar, hauràs d’escoltar i anotar el ritme que sona cada vegada. El vídeo el podeu veure les vegades que necessiteu i també parar quan siga necessari. Al final d’aquesta activitat haureu d’enviar a la mestra els resultats al correu revert_anamir@gva.es.

Si no pots veure el vídeo, fes clic ací.

Aquesta setmana sols heu d’enviar el resultat de l’activitat 4 i és 1 imatge.

Espere que estigueu molt bé. Vos envie una forta abraçada a tots i a totes, vos trobe a faltar.

Gaudiu de la música!

Mestra d’Educació Musical